(067) 950-78-10 | |
6 грудня о Одесі відбувся перший навчальний семінар, присвячений новому барвнику HAIR PAINT FREE. Цей продукт нещодавно з'явився на ринку України, але його вже можна придбати у офіційного дистриб'ютора - компанії «Мистецтво краси». Детально про переваги та можливості нового барвника перукарям розповіла бренд-технолог ID HAIR Жаннет Падалка.
HAIR PAINT FREE – це лінійка безаміачних барвників з дуже широкими можливостями.
- Виробник заявляє дуже високі стандарти. Наприклад, каже, що сивину можна зафарбовувати без додавання натурального пігменту. І під час семінару ми зробили це. Наприклад, ми робили корінь, глибина якого була п'ять-нуль. Ми фарбувати його на 3-відсотковому окислителе - і отримали прекрасний бежевий блонд. Це підтверджує, що барвник відповідає найвищим запитам, - вважає Жаннет Падалка. - На семінарі у нас були саме такі моделі, як в звичайному салоні. Всі найскладніші випадки, які тільки можна було придумати, ми тут відпрацювали. Подивилися, як HAIR PAINT FREE працює на блондах, на сивому волоссі на 8-му рівні, на сивому волоссі 3-4-го рівнів, коли на волоссі 100%-ва склоподібна сивина. З усіма цими завданнями барвник прекрасно впорався.
Одна з переваг барвника, яку відразу відзначили майстра, - це широка палітра відтінків: в лінійку входять 74 кольори і два тонори. Це допоможе задовольнити численні і часом дещо несподівані запити клієнтів. За словами перукарів, до них інколи приходять дами, які просять пофарбувати їх в колір «скошеного сіна на другий день» або «меду, розмазаного по тарілці». Складно точно зрозуміти, що саме при цьому мають на увазі клієнтки, але очевидно, що з різноманітною палітрою кольорів HAIR PAINT FREE підібрати потрібний відтінок буде набагато легше.
- У новій лінійці HAIR PAINT FREE є барвники, які містять досить багато зеленого кольору і дозволяють створювати різні натуральні відтінки і модні холодні коричневі кольори, - підкреслює Жаннет. - Взагалі хочу відзначити, що всі продукти ID HAIR - трендові і затребувані. Кожен продукт відповідає цілям і вирішує конкретні завдання. У мене в салоні асортиментна лінійка вся активно використовується, це факт.
Презентація барвника нового покоління проходила в салоні краси «Імідж Парк». Незважаючи на те, що з організатором заходу - компанією «Мистецтво краси» - салон співпрацює досить давно, подібні семінари для перукарів тут проходять вперше.
- Про Жанну Падалку я знаю давно, відстежую її роботу в інтернеті. І як тільки я дізналася, що семінар буде проводити саме вона, я відразу запропонувала свій салон. Я знала, що це буде цікаво і що Жанна дасть багато не тільки професійної, а й багато іншої інформації, яка надихне на подальшу роботу, - каже директор салону краси «Імідж Парк» Лариса Костіна. - Що стосується продукції ID HAIR, то ми теж її використовуємо в роботі. Але з цим новим барвником я поки не знайома і мені хочеться дізнатися все докладніше. Перш ніж пропонувати цей продукт клієнту, я хочу подивитися карту, хочу більше дізнатися про пігменти, які тут є. Зате все інше (інформація про сам бренд ID HAIR, про його філософію, про вартість продуктів) - все це мені зрозуміло і не викликає жодних питань.
Читайте також: Бізнес-тренер Жаннет Падалка: принципы успішної роботи салону краси