Гарантія та повернення
Компанія «Мистецтво Краси» вже 15 років працює на ринку України. <> Ми цінуємо кожного нашого покупця і націлені на довгострокове співробітництво, тому продаємо виключно якісну та оригінальну продукцію.
Обмін і повернення товару.
Якщо з яких-небудь причин вам не підійшов товар, ви маєте право повернути його протягом 14 днів.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ст.9, обмін та повернення товару можливі за умови:
-
товар не був у використанні;
-
збереження товарного вигляду (цілісність упаковки, наявність всієї комплектації);
-
збереження споживчих властивостей, пломб, ярликів;
-
не минуло 14 днів з моменту покупки;
-
наявність товарного чеку.
Увага! Непродовольчі товари, які не підлягають обміну/поверненню:
-
фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
-
корсетні товари;
-
парфюмерно-косметичні вироби;
-
дитячі іграшки м'які;
-
дитячі іграшки гумові надувні;
-
зубні щітки;
-
мундштуки;
-
апарати для гоління;
-
помазки для гоління;
-
гребінці, гребінці і щітки масажні;
-
сурдини (для духових музичних інструментів);
-
рукавички;
-
тканини;
-
тюлегардинні і мереживні полотна;
-
килимові вироби метражні;
-
білизна натільна;
-
білизна постільна;
-
панчішно-шкарпеткові вироби;
-
товари в аерозольній упаковці;
-
друковані видання;
-
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
-
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
-
вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
-
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
-
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
-
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Обмін/повернення в Одесі
Можна здійснити за адресою: м. Одеса, вул. Філатова, 13а, магазин «Мистецтво Краси». У нашому магазині ви відразу зможете замінити товар на інший аналогічний (при наявності товару), купити будь-яку іншу продукцію на суму повернення, або ж ми повернемо вам гроші.
Обмін/повернення в інших містах України
Ви можете відправити товар назад транспортною компанією «Нова пошта». Повернення здійснюється за рахунок покупця. Протягом трьох робочих днів після отримання товару ми повернемо вам гроші або обміняємо вам товар (при наявності товару на складі).
Гарантійне та післягарантійне обслуговування
Компанія «Мистецтво Краси» надає гарантію на всю техніку на півроку. Якщо протягом гарантійного строку виріб визнано таким, що має виробничий дефект, ремонт проводиться безкоштовно. Для цього необхідно при собі мати паспорт, чек і гарантійний талон.
При виконанні гарантійного ремонту термін гарантії збільшується на час перебування виробу в ремонті, зазначений час нараховується з дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків. Деталі, замінені під час гарантійного терміну, переходять в нашу власність.
Гарантія не поширюється або втрачає свою силу, якщо:
-
виріб вийшов з ладу через недотримання споживачем правил експлуатації, вказаних в інструкції;
-
несправності, що виникли внаслідок надмірного навантаження, неналежного поводження або технічного догляду;
-
виріб має природний знос частин з обмеженим терміном служби витратних матеріалів (ріжучі елементи, щітки двигуна, акумуляторні елементи і т.д.);
-
виріб має пошкодження внаслідок недотримання правил живлення від мережі, адаптера або акумулятора. При перепадах напруги в мережі, через які виникли проблеми;
-
виріб має зовнішні механічні або температурні пошкодження ножів або корпусу;
-
ушкодження, викликані потраплянням всередину рідини, пилу, комах та інших сторонніх предметів;
-
були спроби розкрити, відремонтувати або змінити конструкції особами, які не уповноважені на ремонт;
-
спроби розкриття корпусу або інших частин виробу, які контролюються пломбою або ярликом.
До гарантійного обслуговування не належать:
-
діагностика, чистка та профілактичні роботи, заміна аксесуарів та супутніх товарів. Оплата проводиться споживачем.
Після закінчення гарантійного терміну ви можете звернутися до нас за ремонтом за додаткову плату.