(067) 950-78-10 | |
В перший тиждень грудня компанія «Искусство красоты» провела одразу декілька цікавих заходів, які стали фінальними у 2016-му році. Одним з них був навчальний семінар щодо нового барвника HAIR PAINT FREE від бренду ID HAIR. Його провела технолог бренду Жаннет Падалка. Ми скористалися цією можливістю і поспілкувались з Жаннет, щоб дізнатися більше про неї саму. Адже вона є професіоналом не тільки в перукарській справі, але й в інших напрямка.
- Жаннет, Ви розробили і випустили щотижневик «Beauty-настройка», що призначений спеціально для власників салонів краси. Розкажіть, як Вам прийшла в голову така ідея?
- Все почалося з того, що близько року тому я почала професійно і емоційно вигоряти. Я дуже втомилася від роботи в своєму салоні, від усіх проектів, від рутини. Практично на рік я пішла в іншу сферу, почала здобувати нову професію і все, що з цим пов'язано: коуч, бізнес-тренер, емоційний інтелект, фасилітація, стратегічні сесії, робота над переконаннями, бізнес-освіта, особистісне зростання і т.д. Я дуже в це поглибилася, тому найняла керуючого в салон і практично перестала там з'являтися. Я втомилася від роботи там, мені стало нецікаво. Але коли я за деякий час повернулася, я побачила, що мій салон як і раніше успішно працює, заробляє гроші. Я задалася питанням: що таке відбувається в салоні, що дозволило йому не впасти? Тому що спочатку у мене з'явилася паніка, пов'язана з втратою контролю. Це коли ти пускаєш все на самоплив, а потім ти приходиш в себе - і тобі здається, що без тебе все обов'язково повинно бути погано.
Але коли я подивилася на цифри, я зрозуміла, що в салоні все працює прекрасно. У мене в салоні все максимально автоматизовано, тому я можу відслідковувати всю динаміку. Я почала спостерігати уважно за процесом і усвідомила, що є окремі елементи, які «крутяться» самі по собі. В один прекрасний момент ці розрізнені елементи склалися у мене в одну загальну систему. Протягом декількох днів я, не піднімаючи голови, цю систему писала - і отримала систему beauty-настройка. Вона складається з шести ключових напрямків розвитку салону краси. Це книга не для читання, а конкретно для роботи, коли у тебе є стратегічні цілі, оперативні цілі на рік і тактичні цілі. Кожного тижня є певні завдання. Таким чином ти розвиваєш бізнес комплексно, у тебе не «просідають» якісь напрямки. Наприклад, потрібно враховувати, що мотивація персоналу не менш важлива, ніж залучення клієнтів. Керівники часто думають про нових клієнтів, але при цьому у майстрів немає мотивації працювати. Але якщо нових клієнтів нікому обслуговувати, то навіщо тоді взагалі їх залучати?
- Ваш семінар в Одесі проходив не так, як більшість майстер-класів. Зазвичай відбувається так: приходить спікер з помічниками і починає видавати свою інформацію слухачам. Вже потім, під час відпрацювання, до процессу можуть доєднатися і слухачі. Ви же одразу й повністю втягнули всіх перукарів у робочий процес, давали їм можливість самостійно вирішувати хавданні, що були поставлені. Чому Ви обрали саме такий формат роботи?
- Це називається коучинговий підхід в тренерстві. Він зручний, коли у мене є одразу кілька цілей: розповісти щось, розкрити людям певну тему, відповісти на всі їхні запитання і при цьому все одно сфокусувати їх в потрібному мені напрямку. Коли ти дорослим людям хочеш щось донести, їх потрібно «включати», залучати в дискусію, питати. Коли ти ставиш людям питання, вони починають більше думати. Якщо питання задати правильно, то людина швидше вчиться, швидше розуміє тему. Адже насправді дорослі досвідчені майстри вже і так все знають. Потрібно лише сфокусувати їх на певних поняттях. Таким чином доноситься потрібна тема. При цьому я не фокусую свою увагу на помилках людей. Перш за все я намагаюся підтримати сильні сторони кожного учасника. Якщо підтримати людину в тому, в чому він сильний, то він знаходить в собі сили виправити те, що він вважає своїми помилками.
- Від помилок не застрахований ніхто. Як ви переживаєте власні невдачі, якщо вони трапляються?
- Якщо у мене відбуваються невдачі, то я намагаюся їх проаналізувати і зробити так, щоб наступного разу все пройшло по-іншому. Тобто можна сприймати ці події як камінь спотикання, а можна вважати їх камінням, на яке ти піднімаєшся все вище і тобі краще видно подальший шлях.
- Чому як технолог Ви працюєте саме с ID HAIR?
- У мене особливий підхід до вибору барвника, до торгової марки, з якими я буду працювати. Починаючи від спреїв, шампунів і закінчуючи барвниками - все це повинно бути екологічно чистим (наскільки це взагалі можливо на сьогоднішній день). Я зупиняю свій вибір тільки на хороших барвниках. І це не випадково.
Сім років тому у мене була проблема зі здоров'ям. Я в той період робила дуже багато мелірування. У моїх легенях зібралися опади отрут, важких металів. З моїм організмом творилося щось жахливе. І вилікувати це я змогла тільки одним способом: протягом двох років я вживала тільки сиру їжу. Мені потрібно було очистити організм на клітинному рівні, інакше очистити легені не виходило. Тому зараз в моєму салоні добре налагоджена вентиляція і взагалі чітко відпрацьовані подібні моменти.
Продукція ID HAIR схвалена в Green Salon. Це скандинавська система контролю якості, яка підтримується на рівні уряду в країнах Скандинавії. Щоб отримати сертифікат Green Salon, потрібно виконувати виробництво свого продукту за дуже високими стандартами. Продукти не повинні шкодити людині, навколишньому середовищу і при цьому бути ефективними при вирішенні конкретних проблем. Компанія ID HAIR з цим завданням впоралася. Я дуже рада, що в Україні є такий бренд. Плюс за абсолютно доступною ціною, що не може не радувати.
- Як часто доводиться з робочих питань відвідувати Одесу?
- Як технолог бренду - я тут вперше. До цього бувала кілька разів в іншому амплуа, в тому числі один раз працювала з «Мистецтвом краси». Ця компанія не готова ризикувати своїм іміджем, тому всіх технологів і спікерів тут спочатку оцінюють, вибирають, тестують через особистий сканер, якщо можна так сказати. Завдяки цьому, на мій погляд, ті заходи, які проходять в «Мистецтві краси», дійсно завжди цікаві і класні. Керівництво компанії не боїться витратити час, щоб протестувати людину, а потім вже випускати в люди, продавати на нього квитки. І це дуже правильний підхід.
- Як Вам вдається працювати одразу в декількох напрямках? Як встигаєте впоратись з усім?
- Я до цього йшла свідомо. Я вже 15 років працюю в beauty-індустрії. Сім з них я керую своїм салоном краси. За цей час накопичився досвід як перукаря, так і управлінця. Причому, такого управлінця, який постійно вчиться: в інших бізнесах, на професійних курсах з управління, з коучингу, бізнес-тренерству. Вчиться тому, як працювати з групою, як працювати з людьми на іншому рівні. Отриманий досвід я вкладаю в такі продукти, як тренінги, гра, книга і т.д. Це грамотна упаковка мого досвіду.
Жаннет Падалка:
Спілкувалась Ірина Уманець