(067) 950-78-10 | |
«Адаптацію» завжди ведуть лише її автори - Дмитро Кузьмичов і Андрій Крупчинський. Вони ділять трек на кілька блоків. Значна частина часу йде на теорію: майстри вчаться правильно оцінювати не тільки волосся, але й багато інших параметрів клієнта - загальні зовнішні дані (пропорції, форма обличчя, силует і т.д.), настрій і навіть звички. Всі ці дрібні деталі допоможуть створити унікальний образ, який ідеально підходить конкретній людині.
- Дуже дивно, коли майстри починають стригти клієнта, не зробивши висновки з усіх цих питань. Але саме так найчастіше і відбувається, - говорить Дмитро Кузьмичов. - Майстер думає: «Почну-но я щось робити з потилиці, а там подивимося, що вийде». Це мені нагадує ситуацію, коли ти хочеш побудувати будинок, знаходиш для цього людину, а він тобі каже: «Почну з фундаменту і по ходу справи вже буду розбиратися, що саме буду будувати. А поки що я не визначився». Виходить справжня рулетка, коли клієнт не може бути впевнений в якості отриманого результату. Насправді ж, до того моменту, коли майстер бере в руки ножиці і починає стригти, він вже повинен точно знати, якою буде стрижка і чому вона повинна бути саме такою.
Після докладної теоретичної частини «Адаптації» майстри постаралися самостійно застосувати отримані знання. Для цього вся аудиторія була поділена на групи і в кожної команди було своє завдання. Наприклад, яку стрижку краще підібрати, якщо клієнт - невисока дівчина в окулярах, з прямокутним обличчям і астенічною статурою? Який образ їй підійде? Якраз такі завдання і допомагає визначити «Адаптація».
- Ці завдання були для того, щоб зрозуміти, якими інструментами ми працюємо. Не тільки ножицями і гребінцем, а ще й іншими інструментами, дуже глибокими і дієвими. Ми завжди намагаємося зрозуміти, що у клієнта викличе емоцію і як цього досягти, - пояснює Андрій Крупчинський. - Коли жінка одягає нову сукню, вона відчуває себе зовсім по-іншому, вона відчуває себе особливою. З хорошою стрижкою ефект такий амий. Але сукню рано чи пізно доведеться зняти, а стрижка завжди залишається.
Олеся:
- Я ніколи раніше не була на подібних майстер-класах. Це щось нове для мене. Отримала відповіді на дуже багато своїх запитань. Виявилося, що все просто, хоча до цього я ніяк не могла знайти причину. Наприклад, я зрозуміла, що потрібно за людиною спостерігати. Навіть за його ходою, за формою його тіла. Часто я не враховувала такі моменти - і це відбивалося на результаті. Здавалося б, ти робиш ідеальну роботу, але людина піднімається, починає рухатися - і ти розумієш, що щось тут не так... Тепер я знаю, чому.
Олена:
- ERTEQOOB - це шалена команда. Немає слів. Я вчилася у них на базі в Києві і з того часу в межах своїх можливостей відвідую всі їх семінари, треки. На їх «Адаптації» я вже була, але вона у них щоразу змінюється. Тому я кожен раз знаходжу для себе щось корисне.
Наталія:
- Вони дають багато нового, багато нових акцентів, на які потрібно звертати увагу. Хоча мені трохи не вистачає структурованості. В тому сенсі, що інформації дуже багато і я не встигаю все зафіксувати. Хлопці у всьому цьому живуть, вони все це досконально розуміють, тому і розповідають дуже швидко. А мені потрібно все це фіксувати більш детально, аж до кожної дрібниці. Припустимо, ось для цієї ходи або фігури потрібно ось така стрижка. І всі ці нюанси мені потрібно записати, а я не встигаю за цим потоком. Які будуть результати від відвідування майстер-класу - це буде зрозуміло потім, в нашій подальшій роботі, коли ми вже все проаналізуємо, усвідомимо і почнемо застосовувати на практиці.
Ольга:
- Все відбувається зовсім не так, як я очікувала. Я думала, що зараз, як на всіх майстер-класах, посадять у крісло моделей і почнуть їх стригти, розповідаючи про конкретну стрижку. Але тут немає нічого подібного. Ще трохи незвично те, що спілкування відбувається в темряві: світло спрямоване тільки на сцену. Я розумію, що таким чином не розсіюється наша увагу, ми дивимося тільки на хлопців і слухаємо те, що вони говорять. І все-таки це незвично. В іншому ж все просто чудово: дуже багато важливої та корисної інформації. Тепер потрібно навчитися її застосовувати. Потрібно навчитися думати так само, як вони.
Також читайте по темі: Backstage: як команда ERTEQOOB створює свої роботи та Ексклюзивне інтерв'ю ERTEQOOB для "Мистецтва краси"