(067) 950-78-10 | |
6-7 грудня в Одесі відбувся семінар, присвячений ультрамодним технікам фарбування - омбре, сомбре, балаяж, шатуш і т.д. Тобто це техніки, які дозволяють створити ефект вигорілого на сонці волосся. Організатором заходу стала компанія «Мистецтво краси», а проводили майстер-клас технолог-експертка бренду Vitality's Тетяна Токунова разом зі своєю асистенткою Наталією Цікун. На наше прохання Тетяна розповіла про особливості цієї техніки і про ті продукти, які були використані під час роботи.
На перший погляд здається, що ці техніки фарбування дуже схожі між собою або навіть однакові. Це не зовсім так, тому що при різному нанесенні знебарвлюючого продукту можна домогтися абсолютно різного результату - і в кольорах, і в рельєфах.
Балаяж передбачає, що клієнтка або залишається в натуральній базі, або її волосся пофарбоване в максимально натуральний колір. Тут немає різких переходів і яскравих відтінків (наприклад, рожевих, фіолетових). Це саме ефект природнього, але вигорілого на сонці волосся. Він дає особливу рельєфність (особливо під час накрутки) і візуалізацію об'єму. Тому балаяж дуже добре підходить для тонкого волосся.
Омбре - це горизонтальний перехід кольору. Тут дозволена градація до семи тонів: від максимально темних коренів до максимально світлих кінчиків. Саме в омбре можна «грати» з будь-якими відтінками, які тільки можна придумати: від найяскравіших до пастельних, від найтемніших до найсвітліших.
Також часто клієнтки хочуть сомбре,хоча при цьому не бачать різницю з омбре. Для них це все дуже схоже і співзвучно. По суті сомбре - це легке омбре, де дозволено перехід тільки до трьох відтінків (від коренів і по всій довжині). Це або вертикальні рельєфи і чіткі промальовування, або це м'який горизонтальний градієнт кольору.
Такий вид фарбувань дуже зручний в носінні. Клієнту не потрібно кожного місяця бігти в салон, щоб забарвити коріння.
Балаяж дуже зручний, наприклад, для дівчаток-підлітків. Вони хочуть чогось нового і модного, але при цьому їм потрібно залишитися в натуральному кольорі, адже в школу не можна ходити з яскравими волоссям. Ше таке фарбування волосся підходить тим, кому блонд вже набрид, але при цьому зовсім піти з блондинки - страшно. В цьому випадку поєднання кількох кольорів буде хорошим варіантом.
В цілому для цих технік немає ніяких обмежень за віком. Потрібно тільки правильно підібрати кольори і рельєфи відповідно до статусу клієнтки: потрібно врахувати статус її роботи і займаної посади, а також потрібно зрозуміти, як людина себе почуває всередині. Майстри завжди повинні спочатку поспілкуватися з клієнтами, щоб зрозуміти, що можна робити, а що не можна.
Під час семінарів мене найчастіше питають про так звані зворотні техніки. Це вихід з блонда при затемнених коренях і світлій довжині. У багатьох виникають складнощі в цьому. Але ми показали на одній з моделей, як з цим можна впоратися.
Ще майстрам чомусь дуже страшно використовувати оксиданти 12%. Але ми пояснюємо майстрам, що ми працюємо у відкритих техніках на повітрі без додаткового тепла. Тому ми маємо повне право використовувати такі оксиданти. Без додаткового тепла вони навіть зіграють на порядок нижче, тому бояться не варто.
Під час семінару ми працювали з продуктами бренду Vitality’s. Це італійський бренд, який існує вже більше 65 років, а на ринку України він представлений більше 10 років. Я працюю з ним практично з самого початку. У Рівному, де я живу і працюю, у нас монобрендовий салон Vitality's: ми працюємо тут тільки з одним брендом. Наша школа колористики теж носить цю назву. Власне, я сама фарбуюсь Vitality's. Спочатку у мене була техніка омбре, але потім мені набридло - і ми зробили плавний-плавний перехід. Вийшло те саме сомбре, де дозволена градація в три кольори.
Для мене дуже важливо, що за всі десять років роботи з брендом у мене не було якихось небажаних наслідків для організму, немає алергії. Ще один важливий критерій для мене - це якість продукту. Я абсолютно впевнена в Vitality's і я знаю, що після використання їх продуктів я можу відповідати перед клієнтами за результат і якість волосся.
При цьому бренд справляється з найскладнішими завданнями. Наприклад, в рамках нашого семінару ми працювали з моделлю, яка була пофарбована безамміачним барвником з мас-маркету. Називати конкретну фарбу я не буду, але це ті барвники, які вільно продаються в будь-яких магазинах. Самі по собі безамміачні барвники набагато складніше вивести, ніж аміачні. Тому що у них дуже дрібна молекула кольору і вона щільно налипає по структурі волосини. При новому фарбуванні з ними складніше боротися, ніж з перманентом. Але барвники мас-маркету до того ж мають солі важких металів, які повністю «заварюють» структуру волосся, і потім з ними буває неможливо впоратися. Але у нас все вийшло, ми отримали гарні яскраві відтінки.
Коли до мене приходить клієнт на фарбування, я завжди спочатку працюю з тестовим пасмом. Наш клієнт не завжди може пригадати, чим він був пофарбований місяць назад, а нам, майстрам, потрібно обов'язково простежити хоча б останній рік.
Клієнт може не пам'ятати, а може не зізнатися або навіть просто не знати, чим його пофарбували. Тому я завжди спочатку беру тестове пасмо. В цьому випадку я завжди можу точно зорієнтувати клієнта на кінцевий результат. Тому що очікування і реальність не завжди збігаються. Краще пройти це через тестове пасмо, ніж потім мати небажані ефекти на всьому волоссі. Якщо правильно все пояснити клієнтові, правильно донести інформацію, то він, звичайно ж, послухає. Клієнти - не майстри, вони багато чого можуть не знати. І ось наше завдання полягає в тому числі і в тому, щоб пояснити, знайти підхід і правильне рішення.