Група товарів: Брашинг Модель: 430T7 Країна виробника: Японія Колір: Чорний Щетина: Нейлон
(067) 950-78-10 | |
Компанія Y.S.Park вражає кожного, хто з нею знайомий. Як цьому бренду вдалося зробити революцію в світі косметики і перукарських інструментів? Як вийшло настільки удосконалити і зробити унікальним звичайний гребінець, який існує вже тисячі років? Як бренд вийшов на світовий ринок практично без реклами? На ці та багато інших питань в ексклюзивному інтерв'ю компанії «Мистецтво краси» відповів засновник бренду - пан Young Soo Park.
Справа в тому, що я не тільки дизайнер і творець бренду Y.S.Park. Я в першу чергу перукар, я досі продовжую працювати в салоні як мінімум два рази на тиждень.
На мій погляд, робота будь-якого стиліста - це робота двох людей. Один з них створює дизайн, а інший виконує механіку. Це як при спорудженні будівлі одна людина створює проект, а інші будують. Тільки стиліст робить все сам, він об'єднує в собі два напрямки. Але за що конкретно клієнт платить стилісту в салоні? Він платить не за роботу ножиць, а за те, що його зроблять більш красивим, елегантним. При цьому клієнту байдуже, скільки разів стиліст зробить зріз своїми ножицями - його цікавить тільки кінцевий результат. І якщо майстер зможе прискорити весь механічний процес, то тоді у нього буде більше часу на творчу роботу, на створення дизайну і стилю.
Однак мені в роботі завжди не вистачало інструментів, які б допомогли максимально спростити і прискорити роботу. Тому я почав придумувати такі інструменти сам. Всю свою продукцію я створюю, орієнтуючись на три головні якості: швидко, легко і точно. І це приносить свої результати! Незабаром у мене збільшилася кількість клієнтів в салоні, кількість самих салонів і кількість покупців моєї продукції.
Зараз моїй продукцією користуються дуже багато академій, салонів, організацій. Нещодавно навіть L'Oreal в Пекіні запропонував зробити спільне шоу. Я запитав: «Чому ви хочете працювати разом з нами?». І мені відповіли: «L'Oreal - це компанія №1 в світі косметики, а Y.S.Park - №1 у світі інструментів, тому це хороший дует».
…про переваги компанії Y.S.Park
Я почав випускати свою першу продукцію саме в той час, коли в усьому світі був дуже популярний британський перукар, пан Vidal Sassoon. Він тоді казав, що ножицями можна зробити буквально все, в тому числі - змінити обсяг, форму і структуру волосся. Так вважав не тільки пан Сассун, але і багато інших про це говорили. Але я був з цим не згоден. Я вважаю, що змінити структуру і стан волосся можна тільки за допомогою додаткових засобів, і особливо - за допомогою шампуню. Саме він змінює структуру волосся. Тому першим засобом, який я створив, був шампунь.
У той же час деякі косметичні компанії говорили, що для гарної укладки волосся важливі тільки косметичні засоби. Але як можна укласти волосся без інструментів, без гарного гребінця? Це неможливо. Тому, випустивши шампунь, я одночасно почав працювати над дизайном інструментів.
Багато компаній займаються виробництвом чогось одного - або косметики, або інструментів. Але в Y.S.Park все інакше: наша компанія думає про всі складники. Ми мислимо комплексно. Будь-якого клієнта, який зайшов до нас в салон, ми можемо повністю обслужити своїми інструментами і косметикою.
Коли я приїжджаю в Італію, мені часто кажуть, що моя компанія - це як Ferrari в «Формулі-1». Тому що Ferrari - єдина команда, яка в своїх болідах використовує всі запчастини виробництва Ferrari. Припустимо, у японської Honda - мотори від McLaren, а у Ferrari - все своє. У компанії Y.S.Park теж все своє.
…про чужі ідеї
Протягом усіх цих років я створюю ту продукцію, яка потрібна в роботі саме мені. Зараз, коли я подорожую по всьому світу, в багатьох країнах до мене підходять люди і намагаються поділитися своїми ідеями. Вони запитують, чи не хочу я створити ось такий-то інструмент. Але я, як правило, не розмовляю ні з ким на цю тему. Тому що якщо я ознайомлюсь з чужою ідеєю, а потім створю щось схоже, то цей стиліст може сказати, що я його скопіював, може заявити про авторські права. Так що я не обговорюю ідеї ні з ким. І тим не менше, коли я створюю свої інструменти, то виявляється, що вони потрібні не тільки мені, а й багатьом іншим перукарям в усьому світі.
…про створення продукції Y.S.Park
Зазвичай створення кожного інструменту у мене займає близько 6 років. Якщо перший мій салон з'явився в 1980 році, то компанія з виробництва інструментів була відкрита тільки в 1987 році. Протягом цих 7 років я не тільки працював в салоні, але і паралельно розробляв дизайн своїх перших гребінців.
Напевно, це здасться комусь дуже довгим строком. Але ж гребінець існує вже 2000 років! Це всім відомий предмет, і тут складно придумати щось нове. Це в будь-якому випадку вимагає часу. З іншого боку, оскільки ніхто вже давно не намагається нічого придумати, у компанії Y.S.Park немає конкурентів. У мене немає орієнтирів, мені нема на кого рівнятися. Тому я створюю зовсім новий, оригінальний дизайн, хоча це забирає час.
…про відсутність реклами
Коли я випустив свої перші інструменти, то інтерес до них проявили в першу чергу стилісти-новатори, які готові йти на експерименти. До цього якщо й були десь на гребінці логотипи брендів, то вони були дуже маленькі, їх практично не було видно. Але гребінця Y.S.Park дуже легко впізнати через особливі отвори на ручці. І коли моїми гребінцями почали користуватися топ-стилісти, то всім це відразу кинулося в очі. Перукарі виступали на різних шоу, з'являлися в відео на YouTube, на телебаченні - і всюди з моїми інструментами. Тоді решта стилістів стали звертати увагу на незвичайні гребінці, стали цікавитися, що це за інструменти.
Наприклад, коли я познайомився з відомим українським стилістом, я запитав його: «Як ви дізналися про мій продукті?». Той відповів, що одного разу десь побачив гребінець з дірочками - і тут же сказав своїм співробітникам, щоб вони дізналися, що це за інструмент, і знайшли його. Ось так, без будь-якої реклами, поширюється інформація про мою продукції по всьому світу. На світовий ринок компанія Y.S.Park вийшла приблизно через 10 років після створення. Перші замовлення на експорт прийшли з Америки, а на український ринок ми вийшли десь у 2008 році.
…про стиль одеситів
В Україні я вже бував раніше - 4 або 5 разів, але до Одеси приїхав вперше - на запрошення компанії «Мистецтво краси». Напевно, завдяки тому, що у вас поруч море, ви все тут привітні і доброзичливі. Місто мені нагадує Європу з додаванням чогось латинського.
Жінки в вашій країні всюди красиві, але в Одесі вони здалися мені більш стильними, ніж, наприклад, в Києві. У стильних містах жінки, як правило, носять короткі стрижки. І чим більше гарних коротких стрижок, тим яскравіше відчуття, що це місто - модне, сучасне. Можливо, в Одесі жінки саме такі завдяки чоловікам. Одеські чоловіки дуже стильні, і вони, мабуть, схвалюють і розуміють жіночу моду на стрижки. У більш консервативних містах чоловіки вважають за краще, щоб у дівчат було довге волосся.
У моїй країні все навпаки: жінки цінують в першу чергу жіночу думку про себе. Тобто їм набагато важливіше сподобатися іншим жінкам, ніж чоловікам. Більше того, в Японії не вітається, якщо жінка занадто багато часу приділяє увагу тому, як вона виглядає в очах чоловіка. Звичайно, японській жінці подобається, коли чоловік на неї дивиться, але позитивні відгуки хоче отримати в першу чергу від інших жінок. І те ж саме можна сказати про чоловіків: для них важливіша думка інших чоловіків, а не жінок.
Що стосується стилю, то в Японії все в міру. Люди в міру доглянуті, елегантно виглядають. Там немає химерності, немає надмірностей. Наприклад, багато японки фарбують волосся, але віддають перевагу більш натуральним кольорам. Хоча є в Токіо кілька районів (Сібуя, Акихабара), де можна зустріти шанувальників аніме в дуже яскравих образах. Але, зрозуміло, так виглядають не всі японці.
…про індустрію краси в Японії
На даний момент в країні близько 350 тисяч салонів краси. Це досить велика кількість. У більшості з них працює приблизно по 2-3 стиліста, але є і виключення, звичайно. Наприклад, якщо ми говоримо про Токіо, то там в салоні 10-20 стилістів, а в деяких - навіть 50. Таких великих салонів не багато (близько десятка), але все ж вони є. У моїх чотирьох салонах працює в загальній кількості близько 30 стилістів.
Клієнти не замовляють нічого особливого: миття голови, стрижка, фарбування, укладання - стандартні процедури. Але японська культура передбачає постійну доглянутість. Японці хочуть добре виглядати не тільки для себе, але і для оточуючих. Тому в салони вони ходять регулярно. Один похід в салон обходиться приблизно в 10% зарплати. Середній рівень заробітку в Японії 2000-2500 доларів. І як раз 250 доларів - це вартість одного походу в салон.
Цікаво, що раніше люди витрачали більше грошей на салони, на одяг. Але коли стали розвиватися технології (з'явився інтернет, мобільні телефони), то багато що змінилося. Раніше японець із середньою заробітною платою витрачав приблизно 60% доходів на одяг, 25% - на їжу і життя, а ще 15% - на розваги. Зараз приблизно половина грошей стала йти на гаджети. Тому наш бізнес теж відчув різницю: люди стали менше ходити в салони.
…про сім'ю
У мене троє дітей: двоє синів (старший і молодший) і середня дочка. Коли мої діти були маленькі, я був дуже зайнятий і рідко з'являвся вдома. Але зараз діти вже виросли, двоє зацікавилися моїм бізнесом, хоча раніше я навіть розраховував на це.
Поступово я почав більше цінувати своє спілкування з сім'єю, тому зараз намагаюся якомога більше часу проводити зі своєю дружиною. Намагаюся створити якомога більше приємних моментів, щоб у нас було багато спільних приємних спогадів. Мені дуже пощастило з моєю дружиною. Час, який я проводжу з нею, для мене дуже цінний.
Я розробив власну систему навчання стилістів. Зараз по цій системі вже навчаються майстри в моїх салонах. Але в наступному році планується офіційне відкриття цілої школи. Планується, що після офіційного відкриття школи в кожній країні ми виберемо по одному представнику компанії Y.S.Park, які будуть далі впроваджувати наші ідеї і принципи вже на місцях. Тобто в школу ми візьмемо всіх бажаючих, але вибирати будемо вже з тих, хто пройде всі тестування, всі етапи перевірки. Зрозуміло, майстри з України теж можуть до нас приїхати на навчання. А детальніше про це потім можна буде дізнатися у наших офіційних представників, наприклад, у компанії «Мистецтво краси».
…про основні принципи японського бізнесу
В Японії є таке поняття як «три ступені». Воно позначає ситуацію, коли добре всім трьом учасникам бізнесу - споживачеві, виробнику і тому, хто їх з'єднує. Якщо всі задоволені процесом роботи і результатом, то тоді і весь бізнес буде успішним, довгим. Це як три точки опори у штатива: якщо немає однієї з опор, то камера впаде. На двох опорах теж можна стояти, але недовго. У нашому випадку три опори - це виробник Y.S.Park, компанія «Мистецтво краси» і безпосередньо покупець. Думаю, що наш спільний бізнес матиме достатньо тверду основу.
Відеоверсію навчального семінару від господина Young Soo Park можна подивитися тут: Навчальне відео для перукарів про інструменти Y.S. Park
Спілкувалась Ірина Уманець