(067) 950-78-10 | |
Міжнародна виставка Inter Charm - це одна з важливих подій в beauty-сфері України. Зрозуміло, компанія "Мистецтво Краси" не могла пропустити такий захід і представила на своєму стенді продукцію двох унікальних брендів - Y.S.Park і Surface.
Перукарські інструменти Y.S.Park - це продукція, добре відома по всьому світу. Будь-який професіонал прекрасно обізнаний про високу якість інструментів і їх довговічність. Особливої реклами японський бренд не потребує. Тут потрібен тільки надійний дистриб'ютор, який буде постачати в Україну продукцію від виробника за реальними, а не завищеними цінами. «Мистецтво Краси» виправдовує всі очікування покупців, адже компанію в якості свого дистриб'ютора вибрав особисто засновник бренду - пан Young Soo Park.
Те ж саме можна сказати і про бренд Surface - його творець, канадський перукар Вейн Гранд, назвав "Мистецтво Краси" своїм основним представником в Україні. Як підтвердила виставка Inter Charm, продукція Surface викликає велику зацікавленість з боку потенційних покупців: протягом двох днів заходу до стенду постійно підходили люди і ставили безліч запитань.
- Роздрібних клієнтів було дійсно багато. Очевидно, що їм дуже цікавий бренд Surface і той ефект, який дає ця косметика для волосся. Звичайно, в першу чергу ми їм рекомендували ті продукти, які можна використовувати в домашніх умовах, - говорить засновник компанії «Мистецтво Краси» Олександр Ефремченков. - Але ми неодноразово чули від них питання про те, в яких салонах застосовують цю косметику. Тобто люди хочуть користуватися цими продуктами на професійному рівні.
- Виставка в черговий раз показала, що бренд Surface – це щось абсолютно нове для України. Тому що на Inter Charm стенд з подібного рівня продукцією, по сути, був лише один, - вважає Андрій Бабій, власник салону «Студія Краси» (м. Одеса, вул. Марсельська, 40). - А нам хотілося б бачити поруч більше людей, які поділяють наші принципи та ідеї з приводу якості та ефективності тих матеріалів та інструментів, які використовують перукарі.
- Продукція такого рівня, як у бренда Surface, однозначно не для мас-маркету. Це високопрофесійна продукція. Я на своєму досвіді знаю, наскількі вона ефективна. За допомогою Surface ми в своєму салоні змогли вирішити багато проблем у своїх клієнтів – від збереження кольору на пофарбованому волоссі до слабого росту волосся чи навіть облисіння. Але щоб домогтися такого результату, потрібно підбирати певну комбінацію процедур і продуктів під конкретну проблему клієнта, - підкреслює Анжеліка Павленко, власниця студії краси «Beauty Salon» (м.Одеса, вул. Тіниста, 15). - Тобто майстрів і власників салонів потрібно навчати цьому, потрібно з ними працювати. Але ж у нас багато хто не хоче вчитися. Вони звикли налити щось на голову клієнту, отримати короткостроковий ефект і взяти за це гроші. Професіонали не повинні так працювати.
Андрій Бабій і Анжеліка - партнери компанії «Мистецтво Краси», які в своїх салонах теж активно використовують продукцію бренду Surface. Вони спеціально приїхали на виставку Inter Charm, щоб подивитися на нові тенденції в Україні та обмінятися досвідом з майстрами з інших регіонів.
- У людей ще повно міфів в головах. І тому перш, ніж почати розповідати про бренд, нам доводиться спочатку розвінчувати міфи (наприклад, про користь чи шкоду якихось компонентів). Але поступово ми все-таки знаходимо співрозмовників і однодумців, знаходимо тих людей, які хочуть розібратися і намагаються зрозуміти, як продукт працює, - продовжує Андрій. - Ті люди, з якими нам вдалося потрапити на одну хвилю і плідно поспілкуватися, - це майстри у віці від 40 років, тобто це професіонали з великим досвідом. Молодь поки більше наслідує іншим і піддається сумнівним трендам, не вникаючи в суть. Мабуть, все-таки має пройти певний час, щоб ситуація змінилася. І однозначно має бути більше таких заходів, як виставка Inter Charm, де люди зможуть побачити новинки і познайомитися з дійсно професійною продукцією.