(067) 950-78-10 | |
Trend Show by ID Hair, яке відбулося нещодавно в Одесі, було єдиним на всю Україну. Тому сюди приїхала велика кількість технологів з усіх куточків країни. Лінда Квебек, креативний директор ID Hair, одного з цих технологів виділила особливо. Йдеться про Юлію Слабковську, яка нещодавно пройшла навчання в Данії, безпосередньо в компанії ID. «Юлія зробила чудову роботу і тепер з упевненістю може називати себе амбасадором ID», - повідомила Лінда.
Ми вирішили поспілкуватися з Юлією про те, як проходило навчання, але в результаті вийшла цікава розмова про датську beauty-індустрію в цілому. Пізніше своїми знаннями і досвідом з цього приводу поділилися Лінда Квебек і Мортен Мельеде. Отже, як працюють салони краси в Данії?
Юлія Слабковська:
- Я є одним із бренд-технологів, представників ID Hair в Україні. На даний момент по Україні є близько 30 таких технологів в різних регіонах країни. Я працюю в Києві. Я постійно беру участь у різних заходах, виставках. Можна сказати, займаю активну позицію в перукарському мистецтві. І коли мені запропонували поїхати в Данію на навчання, я погодилася.
Там я була на презентації нової продукції по догляду за волоссям SOLUTION, безамміачного барвника ID Hair Paint Free, а також на презентації нової коллекції Mononymous. Тут була зібрана міжнародна команда, були присутні представники різних держав. Але від кожної країни був лише один учасник. Після презентації представники всіх країн відпрацьовували образи під керівництвом Лінди і Мортена.
В Україні бренд ID Hair з'явився відносно недавно і на подібні заходи поки їздило лише дві людини: першим був Олександр Попков, а другою стала я. Навчання зайняло всього кілька днів, але я провела в Данії набагато більше часу. Тому у мене була можливість походити по місцевим салонам краси. У мене теж є власний салон і мені було цікаво, як у них все влаштовано.
Перше, на що я звернула увагу, - це величезна кількість салонів. Їх там не менше, ніж у нас, а може, навіть більше. Але всі вони - невеликі, розраховані на дві-три людини. Найчастіше там немає адміністратора. У загальній своїй масі це салони середнього рівня. Наприклад, я була в одному з салонів в м. Орхус. Цей салон належить ще одному технологу ID. Там було чотири крісла, з яких працювали два. У салоні працюють сама власниця і її помічниця, без адміністратора.
Ще я питала про рекламу, про те, як вони себе просувають. Мені відповіли, що добре працює «сарафанне радіо», що спеціально вони нічого не рекламують. У мене склалося враження, що у них там все відбувається набагато простіше, ніж у нас. У нас дуже сильна конкуренція, справжня боротьба за виживання. Там все набагато спокійніше. З іншого боку, у них там ціни на послуги набагато вище. Також помітила, що у них багато інших датських брендів. ID Hair там не єдиний бренд, але один з найпопулярніших, який завоював серця багатьох перукарів.
Лінда Квебек:
- У нас дійсно в Данії дуже багато салонів. Найпоширеніша структура: два-чотири робочих місця. Звичайно, є салони і з великою кількістю місць, але вони переважно знаходяться в центральних районах міста.
- З точки зору вартості послуг, переважна частина салонів в Данії відноситься до середньої категорії. Стрижка там коштує приблизно 50-70 євро. Мій салон знаходиться в північній частині міста. Це престижний район і ціни тут вище. Стрижка в моєму салоні коштує близько 70-100 євро. Але потрібно враховувати, що і оренда приміщень у нас висока.
Лінда Квебек:
- Завдяки тому, що по всій Європі спостерігається фінансова криза, beauty-індустрія також відчуває інтенсивний тиск. Але в останній рік ситуація покращилася, бізнес почав зростати. Ми це бачимо по наших цифрах, по наших семінарах. У Данії всі знають бренд Id Hair і все відвідують наші семінари. Люди робили це навіть в розпал кризи, а зараз перукарі приходять до нас ще частіше.
В цілому можна сказати, що індустрія краси змінюється дуже сильно. Наприклад, ще п'ять років тому перукарі любили ходити на великі шоу, де їм показували подіумні роботи, фешн-образи. Але зараз люди вважають за краще відвідувати семінари, які розкривають більш детально технічні питання. Це можуть бути теоретичні заняття протягом декількох днів поспіль, практичні заняття з відпрацювання стрижок і фарбувань. Майстри хочуть отримати більшу вигоду за ті гроші, які вони платять. Вони хочуть навчитися робити те, що вже завтра зможуть використовувати, повертаючись у салон і працюючи з клієнтами.
Ще дуже відчувається, як сильно зараз розвивається столиця Данії. У б'юті-індустрії кажуть, що поступово Копенгаген стає другим Лондоном. Припустимо, якщо я як датський перукар приїду в Лондон, то мені там буде дуже легко знайти роботу. В Копенгаген приїжджає дуже багато людей з усього світу саме для того, щоб відвідати семінари.
У компанії ID Hair в Данії є дві студії. Одна з них - основна, велика. Друга знаходиться не дуже далеко від центру Копенгагена. Бренд існує вже 30 років. Повинна сказати, що мій бос, засновник компанії, - найкращий бос в світі! Пребен Мунч - приголомшлива особистість. Він починав весь бізнес сам і досі працює в компанії. Спочатку він ходив по салонах, спілкуючись з перукарями і продаючи їм затискачі і фольгу. Зате зараз ID продається більш, ніж в 30 країнах світу, і щороку цей список збільшується. Перший продукт, який компанія винайшла самостійно, - це наш віск. Всі професіонали добре знають, що ID Hair робить відмінний віск для волосся. Після цього ми продовжили нашу лінію, доповнивши її шампунями і кондиціонерами. Потім з'явився аміачний барвник, який мав на ринку великий успіх. А потім ми розробили лінійку Niophlex, яка чудово продається по всьому світу.
Що мені подобається в моїй роботі креативного директора ID Hair, так це те, що в будь-якій країні, яку я відвідую, у нас є своя «сім'я», сім'я нашого бренду. У кожну країну я приїжджаю, як до себе додому. Два рази на рік всі представники ID збираються разом, в Данії. Наш бос, творець бренду, так і називає нас - ID family. Тут не має значення, яку посаду ти обіймаєш: якщо є необхідність, ти в будь-який момент можеш виконувати ту роботу, яка потрібна, навіть на найнижчому рівні. Це один із секретів успіху нашої компанії. Тому для мене дуже важливо, щоб всі, хто працює на бекстейджі, теж відчували себе комфортно. Моє завдання не просто сказати їм, що потрібно робити, але ще і навчити їх чомусь новому. Ми вже зараз готуємо собі зміну, готуємо нове покоління професіоналів у команду ID Hair.
Також читайте по темі:
Команда ID HAIR в Одесі: контуринг, око тигра та інші секрети фарбування волосся
Trend Show от ID HAIR: в Одесі розповіли про модні тенденції Європи
Cемінар-презентація NIOPHLEX ID HAIR
Спілкувалась Ірина Уманець